چگونه وضوح استوری اینستاگرام را تنظیم کنیم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 17 اسفند 1399
بازدید : 4191
نویسنده : خودم

اینستاگرام ، یکی از شبکه های اجتماعی که مردم از آن استفاده می کنند ، با ویژگی های درون برنامه ای قابل شخصی سازی است. با استفاده از وضوح داستان اینستاگرام و سایر ویژگی ها ، افراد می توانند ظاهر این برنامه را در حد مجاز تغییر دهند. بنابراین ، این برنامه به خواسته مردم تبدیل می شود. شما همچنین میتوانید از خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین کانال های اجتماعی در جهان است و بسیاری از مردم در این روز پست می گذارند. پست های ارسال شده می توانند تصاویر ، فیلم ها باشند و یا می توانند با استفاده از ویژگی 24 ساعته به اشتراک گذاشته شوند. کاربران با استفاده از این ویژگی ها زمان زیادی را در برنامه می گذرانند.

وضوح استوری اینستاگرام چیست؟
اندازه تصاویر و فیلم ها در رایانه یا تلفن های هوشمند ممکن است متفاوت باشد. این اندازه ها به دلایل زیادی متفاوت است و وقتی کاربران آنها را در قسمت استوری اینستاگرام به اشتراک می گذارند ، وضوح آنها باید مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت ، برخی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اینجا قابل مشاهده نخواهند بود یا به دلیل کوچک ماندن تصاویر بر روی صفحه ، به طور خودکار بزرگنمایی می شوند. این مورد همچنین در مورد فیلم ها اعمال می شود ، که منجر به تغییر در شکل تصاویر یا فیلم های بارگذاری شده می شود.

بسیاری از کاربران به دلایل فوق سوالاتی از قبیل میزان وضوح داستان اینستاگرام را می پرسند. به لطف آگاهی دقیق از این وضوح یا اندازه ، افراد در قسمت داستان مشکلی ندارند و فیلم ها یا تصاویری که بارگذاری می کنند بدون هیچ مشکلی بر روی صفحه نمایش هستند.

 

وضوح استوری اینستاگرام چقدر باید بالا باشد؟
ابعاد تصاویر و فیلم های اینستاگرام موضوعی است که باید در نظر گرفته شود تا پست های شما تعامل بیشتری برقرار کنند و به تعداد لایک های مورد نظر شما برسند. به طور خاص ، وضوح فیلم ها یا پرونده های بارگذاری شده در قسمت داستان باید 9:16 باشد. ابعاد پشتیبانی شده توسط اینستاگرام مانند این است و هنگامی که پرونده هایی با اندازه های مختلف در قسمت استوری بارگذاری می شوند ، مشکلات ذکر شده در بالا تجربه می شوند. بنابراین ، تصاویر ناخوشایند ظاهر می شوند. برای اینکه کاربران چنین مشکلی نداشته باشند ، یا باید تصاویر و فیلم ها را با این وضوح تصویربرداری کنند یا آنها را به این وضوح برسانند.

طبق اطلاعات بالا ، وضوح قسمت استوری اینستاگرام باید 1080px و 1920px باشد. بنابراین ، اشتراک های آپلود شده در اینجا به راحتی مشاهده می شوند. در حالی که تصاویر گرفته شده به صورت عمودی با تلفن در این بخش به اشتراک گذاشته شده اند ، نیازی به برش نیست. با این حال ، برای دیدن تصاویر گرفته شده به صورت افقی ، برخی از محصولات مورد نیاز است. در غیر این صورت ، صفحه نمایش مناسب نیست و مشکلاتی که در بالا ذکر شد ایجاد می شود.

وضعیت مشابهی در مورد فیلم ها وجود دارد ، بنابراین به کاربران توصیه می شود هنگام فیلمبرداری اندازه HD 16: 9 (1280 × 720) را تنظیم کنند. بنابراین ، فیلم ها دقیقاً روی صفحه قرار می گیرند و نیازی به تصحیح نیست. شما همچنین میتوانید از تبلیغات گسترده در اینستاگرام استفاده کنید.

تنظیم اندازه فیلم و عکس
برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده در بالا با وضوح داستان اینستاگرام ، اندازه فیلم ها و عکس ها باید بر روی 16: 9 تنظیم شود. مشاهده شده است که پستهای سازمان یافته در این مرزها تعامل بیشتری دارند و ارزش بیشتری به نمایه می بخشند. به همین دلیل ، لازم است به ابعاد عکس اهمیت دهید. کاربرانی که می خواهند در هنگام اشتراک گذاری در اینستاگرام از این boyultar استفاده کنند ، گزینه های مختلفی دارند. اولین مورد از این گزینه ها ، ویرایش در رایانه است که بسیار ساده است. برنامه های زیادی وجود دارد که می تواند برای این کار استفاده شود. با استفاده از این برنامه ها می توان ابعاد تصاویر و فیلم ها را به ابعاد مورد نظر رساند.

از آنجا که بیشتر کاربران اینستاگرام با شدت بیشتری از تلفن استفاده می کنند ، ترجیح می دهند این کارها را از طریق تلفن انجام دهند. برای انجام چنین روشی در تلفن ها ، لازم است از برنامه ها کمک بگیرید. کاربران می توانند با برنامه هایی که از فروشگاه Google Play و App Store بارگیری می کنند ، اندازه فیلم ها و عکس ها را دوباره تنظیم کنند. اما در اینجا کاربران باید مراقب باشند و برنامه های قابل اطمینان را بارگیری کنند. در حالی که برنامه های غیر قابل اعتماد برخی از مشکلات را ایجاد می کنند ، روند کار به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه با یک برنامه با کیفیت و قابل اطمینان انجام می شود.

با تشکر از مراحل ذکر شده در بالا ، عکس ها و فیلم های بارگذاری شده در بخش داستان به طور کامل بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده هستند. بنابراین ، کاربران اطمینان حاصل می کنند که سهام آنها بدون هیچ مشکلی دیده می شود.

اهمیت بخش داستان اینستاگرام
وضوح داستان اینستاگرام اشتراک گذاری یکپارچه را در اینجا امکان پذیر می کند. پست های ارسال شده در این بخش بسیار مهم هستند. در حالی که قبلاً از صفحه اصلی بسیار استفاده می شد ، پس از ویژگی داستان این وضعیت کاملاً تغییر کرده است. بیش از 150 میلیون نفر ترجیح می دهند در طول روز از آن استفاده کنند. همچنین در توضیحات ذکر شده است که حداقل از هر پنج داستان ساخته شده در اینجا یک پیام مستقیم داشته است. بنابراین ، اشتباه نخواهد بود که بگوییم در اینجا یک تعامل جدی وجود دارد.

اگر کاربران در اینستاگرام به درستی از آن استفاده نکنند ، ممکن است پس از مدتی فالوور شما را از دست بدهد. این ممکن است باعث تعاملات شما با تلاش طولانی برای از دست دادن و از دست دادن ارزش نمایه شما شود. بنابراین ، پست های ارسال شده در اینجا باید با دقت آماده شده و به طور کامل بر روی صفحه نمایش در صفحه نمایش Instagram نمایش داده شوند.

یک نکته مهم در مورد چیدمان داستان ها وجود دارد. با توجه به آنچه داستان ها در اینجا ذکر شده است ، یکی از جالب ترین موضوعات توسط کاربران است. تعاملاتی که سهام دریافت کرده است به این معنی است که می تواند به سمت بالا حرکت کند و بنابراین توسط کاربران بیشتری دیده شود. با توجه به تعداد بازدید از داستان هایی که به اشتراک گذاشته اید ، تعداد پیام های برگشتی و نرخ تعاملات ، داستان ها طبقه بندی می شوند. بنابراین هرچه داستان شما بیشتر درگیر شود ، در رتبه بندی بهتر نشان داده می شود.

پست های ایجاد شده در بخش Stories توسط پیروان کاربران مشاهده می شود. اگر می خواهید ببینید چه کسی از این دنبال کنندگان از این بخش بازدید کرده است ، لازم است که پس از باز شدن داستان به سمت بالا حرکت کنید. بنابراین ، تعداد افرادی که اینجا را دیده اند و لیست افرادی که آن را دیده اند نمایش داده می شود. کاربران به طور مکرر این مکان را دنبال می کنند زیرا می خواهند هرچه بیشتر افراد پست ها را ببینند. شما همچنین میتوانید از لینک زیر جهت تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. https://namadin.co/

سایر مواردی که باید درباره وضوح داستان اینستاگرام بدانید
وضوح داستان اینستاگرام یکی از مواردی است که باید برای کیفیت این بخش مورد توجه قرار گیرد. به لطف تمهیداتی که باید در نظر گرفته شود ، مشاهده کامل پست ها در صفحه باعث می شود دنبال کنندگان پست ها را بیشتر تماشا کنند تا داستان کاربران در رتبه بندی بسیار بالاتر برود.

ما به پایان این مقاله رسیده ایم ، جایی که سعی می کنیم شما را در مورد چگونگی تنظیم وضوح داستان اینستاگرام مطلع کنیم. می توانید درباره مشکلاتی که در این زمینه و در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارید ، برای ما بگویید. س questionsالات شما که توسط تیم ما بررسی شده اند در اسرع وقت پاسخ داده می شوند. با سایت ما همراه باشید تا از ویژگی های جدید اینستاگرام مطلع شوید و آنچه را که کنجکاو هستید ، بیاموزید. در صورت نیاز به خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک های اینستاگرام ، می توانید با ما تماس بگیرید.

منبع:

https://adsmember.com/buy-facebook-likes/

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معتبر ترین اخیار تکنولوژی و آدرس blogyara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com