عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1399
بازدید : 243
نویسنده : خودم

اینستاگرام از لحظه فعال بودن ویژگی خرید در ترکیه علاقه زیادی به خود جلب کرده است. بسیاری از مارک های کوچک و بزرگ که در حال حاضر از اینستاگرام می فروشند ، به لطف برچسب هایی که آنها را به سمت سایت های تجارت الکترونیکی هدایت می کنند ، استفاده موثرتری را از اینستاگرام آغاز کرده اند. ویژگی خرید اینستاگرام قابلیتی است که باید روشن یا بهتر بگویم تأیید شود. اگرچه برای این کار بسیار پیچیده نیست ، اما یک روند تا حدودی پیچیده وجود دارد. ما گام به گام ، نحوه فعال کردن ویژگی خرید در اینستاگرام ، نحوه تأیید ویژگی خرید اینستاگرام را برای شما بررسی کرده ایم. شما میتوانید با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام درامد خود را چند برابر کنید.

 

مرحله به مرحله قابلیت خرید اینستاگرام را روشن کنید
برای خرید در اینستاگرام ، محل کار شما باید در کشورهای خاص باشد. ابتدا امریکا ، با شروع از کشورهایی مانند کانادا ، این ویژگی به تدریج در ترکیه شروع به استفاده کرد. اگرچه هنوز در همه مارک ها استفاده نمی شود ، اما به زودی در دسترس هر کسی قرار دارد که دارای یک سایت تجارت الکترونیکی باشد. اکنون اینستاگرام را فعال کنید تا دکمه فروشگاه را فعال کنید.

حساب شما باید دارای نمایه تجاری باشد که با اصول تجارت مطابقت داشته باشد. حساب خود را به نمایه کسب و کار تغییر دهید.
این حساب همچنین باید دارای صفحه کسب و کار در فیس بوک باشد. اگر صفحه ای به این شکل ندارید ، این صفحه را در ارتباط با حساب اینستاگرام خود باز کنید. در صفحه مشاغل نباید محدودیت سنی ، محدودیت های کشوری و پیام های خرید وجود داشته باشد.
شما باید نمایه مشاغل اینستاگرام خود را با فهرست محصولات فیس بوک خود مرتبط کنید. برای ایجاد کاتالوگ فیس بوک می توانید از دو روش استفاده کنید. ابتدا می توانید فروشگاه مرتبط با صفحه فیس بوک خود ایجاد کنید. به عنوان روش دوم ، می توانید با استفاده از مدیر کسب و کار کاتالوگ ایجاد کنید. برای اطلاعات دقیق در مورد نحوه ایجاد کاتالوگ خرید اینستاگرام اینجا را کلیک کنید. با دنبال کردن مراحل مقاله ما می توانید کاتالوگ خرید جدید اینستاگرام ایجاد کنید.
حساب شما باید بررسی و تأیید شود. اگر کاتالوگ جدیدی ایجاد کرده اید ، کاتالوگ شما نیز در این مرحله بررسی می شود. پس از تأیید کاتالوگ ، حساب شما تأیید می شود. اگرچه تصویب حساب خرید اینستاگرام مدت زمان کمی طول می کشد ، اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل شدت تأخیر رخ دهد.
اکنون زمان برچسب گذاری محصولات اینستاگرام فرا رسیده است. پاسخ به این سوال که چگونه می توان برچسب گذاری محصولات اینستاگرام را انجام داد ، مرحله به مرحله انجام می شود. قبل از شروع برچسب گذاری محصولات ، مطمئن شوید که از آخرین نسخه برنامه Instagram استفاده می کنید. جدا از آن ، تلفن خود را به روز نگه دارید.
برچسب گذاری محصولات اینستاگرام چگونه انجام می شود؟ شما همچنین میتوانید با خرید فالوور خارجی اینستاگرام مای ممبر از رقبای خارجی خود پیشی بگیرید.

 

وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید. روی نماد بیضوی یا چرخ دنده در نمایه خود ضربه بزنید.
در قسمت تنظیمات کسب و کار ، روی بخش خرید ضربه بزنید. سپس بگویید ادامه دهید.
کاتالوگ مورد نظر برای استفاده در ویژگی instagram را انتخاب کنید. قبل از این مرحله ، شما باید کاتالوگ خود را ایجاد کرده باشید.
پس از انتخاب فهرست ، روی علامت انجام شده ضربه بزنید.
بعد از این مرحله ، شما می توانید محصولات آنها را برچسب گذاری کنید.


چگونه برای دیدن محصولات اینستاگرام ضربه بزنیم؟
اکنون ما به شما خواهیم گفت که چگونه یک پست یا داستان خرید اینستاگرام به صورت مرحله به مرحله ایجاد کنید.

یک پست یا پست استوری اینستاگرام ایجاد کنید.
وقتی به صفحه اشتراک می روید ، روی گزینه tag tag ضربه بزنید. سپس برچسب / برچسب محصول را انتخاب کنید. برای ویژگی دادن یک محصول در داستان ها ، پس از ضربه زدن روی نماد برچسب ، روی گزینه برچسب محصول ضربه بزنید.
سپس باید محصولی را که می خواهید برچسب گذاری کنید از فهرست خود انتخاب کنید. برچسب یا برچسب خود را در کنار محصولی که می خواهید بکشید.
داستان یا پستی را که ایجاد کرده اید به اشتراک بگذارید.
آن را فراموش نکن؛
در استوری های اینستاگرام (استوری ها) فقط در هر استوری می توانید از یک برچسب محصول استفاده کنید.
پس از ارسال داستان نمی توانید آن را ویرایش یا اصلاح کنید. اگر می خواهید ویرایش کنید ، باید داستان ها را حذف کنید ، دوباره ایجاد کنید و دوباره بارگذاری کنید. هنگام ایجاد داستان می توانید متن ، رنگ و نام برچسب را ویرایش کنید.
شما می توانید در یک پست اینستاگرام حداکثر 5 برچسب محصول اضافه کنید. در چندین پست تصویری حداکثر 20 محصول می توانند برچسب گذاری شوند.
با به روزرسانی کاتالوگ ها ، شما می توانید محصولات جدید خود را مستقیماً در حساب خرید اینستاگرام خود برچسب گذاری کنید. وقتی کاربران علامت کیف را لمس می کنند ، نام محصول ، قیمت و اطلاعاتی را که تنظیم می کنید می بینند. آنها می توانند از طریق یک پست یا داستان مستقیماً به جزئیات محصول دسترسی پیدا کنند. در اینجا ، آنها می توانند اطلاعات دقیق را ببینند ، محصولات مشابه را ببینند و حتی اگر می خواهند خرید کنند به سایت خرید هدایت می شوند.
در هر پست اینستاگرام نمی توان هم افراد و هم محصولات را برچسب گذاری کرد. در صورت همکاری ، می توانید محصول را در پست موجود در اینجا برچسب گذاری کرده و با ذکر (ذکر) شخص موجود در متن ، آن را برچسب گذاری کنید.


محصولی که می خواهم برچسب گذاری کنم در پست خرید اینستاگرام من قابل مشاهده نیست ، چرا؟
این محصول باید در کاتالوگ باشد تا بتوانید در پست های خرید اینستاگرام محصولات را برچسب گذاری کنید. اگر محصولی در کاتالوگ است اما روی برچسب ها وجود ندارد ، محصول تأیید نمی شود. به نظر می رسد این محصول خط مشی را نقض یا تکرار می کند.

چگونه می توان از خرید در اینستاگرام استفاده کرد؟
در اینجا شما باید متناسب با کشور یا مخاطب مورد نظر خود آدرس دهی کنید. به عنوان مثال ، اگر یک مارک جهانی هستید ، باید زبان خود را در سطح جهانی انتخاب کنید. از طریق مشخصات نمایه کسب و کار ، می توانید متوجه شوید که مخاطب کدام مخاطب هستید و می توانید زبان خود را متناسب با آن انتخاب کنید و ارز را انتخاب کنید.

ویژگی خرید اینستاگرام تأیید نشده است ، چرا؟
برای اینکه اینستاگرام قابلیت خرید شما را تأیید کند ، باید تمام محصولات موجود در فروشگاه شما به طور صحیح و کامل وارد شوند. همچنین رعایت اصول تجارت بیان شده نیز مهم است. اگر حساب شما در مدت زمانی تأیید نشود ، می توانید با اینستاگرام تماس بگیرید. در صورت عدم تأیید حساب شما ، می توانید دلایل را بررسی کرده و هماهنگی های لازم را انجام داده و مجدداً اقدام کنید.

منبع:

http://alturl.com/4vpdd


تاریخ : یک شنبه 17 اسفند 1399
بازدید : 4205
نویسنده : خودم

اینستاگرام ، یکی از شبکه های اجتماعی که مردم از آن استفاده می کنند ، با ویژگی های درون برنامه ای قابل شخصی سازی است. با استفاده از وضوح داستان اینستاگرام و سایر ویژگی ها ، افراد می توانند ظاهر این برنامه را در حد مجاز تغییر دهند. بنابراین ، این برنامه به خواسته مردم تبدیل می شود. شما همچنین میتوانید از خرید فالوور اینستاگرام استفاده کنید.

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین کانال های اجتماعی در جهان است و بسیاری از مردم در این روز پست می گذارند. پست های ارسال شده می توانند تصاویر ، فیلم ها باشند و یا می توانند با استفاده از ویژگی 24 ساعته به اشتراک گذاشته شوند. کاربران با استفاده از این ویژگی ها زمان زیادی را در برنامه می گذرانند.

وضوح استوری اینستاگرام چیست؟
اندازه تصاویر و فیلم ها در رایانه یا تلفن های هوشمند ممکن است متفاوت باشد. این اندازه ها به دلایل زیادی متفاوت است و وقتی کاربران آنها را در قسمت استوری اینستاگرام به اشتراک می گذارند ، وضوح آنها باید مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت ، برخی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده در اینجا قابل مشاهده نخواهند بود یا به دلیل کوچک ماندن تصاویر بر روی صفحه ، به طور خودکار بزرگنمایی می شوند. این مورد همچنین در مورد فیلم ها اعمال می شود ، که منجر به تغییر در شکل تصاویر یا فیلم های بارگذاری شده می شود.

بسیاری از کاربران به دلایل فوق سوالاتی از قبیل میزان وضوح داستان اینستاگرام را می پرسند. به لطف آگاهی دقیق از این وضوح یا اندازه ، افراد در قسمت داستان مشکلی ندارند و فیلم ها یا تصاویری که بارگذاری می کنند بدون هیچ مشکلی بر روی صفحه نمایش هستند.

 

وضوح استوری اینستاگرام چقدر باید بالا باشد؟
ابعاد تصاویر و فیلم های اینستاگرام موضوعی است که باید در نظر گرفته شود تا پست های شما تعامل بیشتری برقرار کنند و به تعداد لایک های مورد نظر شما برسند. به طور خاص ، وضوح فیلم ها یا پرونده های بارگذاری شده در قسمت داستان باید 9:16 باشد. ابعاد پشتیبانی شده توسط اینستاگرام مانند این است و هنگامی که پرونده هایی با اندازه های مختلف در قسمت استوری بارگذاری می شوند ، مشکلات ذکر شده در بالا تجربه می شوند. بنابراین ، تصاویر ناخوشایند ظاهر می شوند. برای اینکه کاربران چنین مشکلی نداشته باشند ، یا باید تصاویر و فیلم ها را با این وضوح تصویربرداری کنند یا آنها را به این وضوح برسانند.

طبق اطلاعات بالا ، وضوح قسمت استوری اینستاگرام باید 1080px و 1920px باشد. بنابراین ، اشتراک های آپلود شده در اینجا به راحتی مشاهده می شوند. در حالی که تصاویر گرفته شده به صورت عمودی با تلفن در این بخش به اشتراک گذاشته شده اند ، نیازی به برش نیست. با این حال ، برای دیدن تصاویر گرفته شده به صورت افقی ، برخی از محصولات مورد نیاز است. در غیر این صورت ، صفحه نمایش مناسب نیست و مشکلاتی که در بالا ذکر شد ایجاد می شود.

وضعیت مشابهی در مورد فیلم ها وجود دارد ، بنابراین به کاربران توصیه می شود هنگام فیلمبرداری اندازه HD 16: 9 (1280 × 720) را تنظیم کنند. بنابراین ، فیلم ها دقیقاً روی صفحه قرار می گیرند و نیازی به تصحیح نیست. شما همچنین میتوانید از تبلیغات گسترده در اینستاگرام استفاده کنید.

تنظیم اندازه فیلم و عکس
برای جلوگیری از مشکلات ذکر شده در بالا با وضوح داستان اینستاگرام ، اندازه فیلم ها و عکس ها باید بر روی 16: 9 تنظیم شود. مشاهده شده است که پستهای سازمان یافته در این مرزها تعامل بیشتری دارند و ارزش بیشتری به نمایه می بخشند. به همین دلیل ، لازم است به ابعاد عکس اهمیت دهید. کاربرانی که می خواهند در هنگام اشتراک گذاری در اینستاگرام از این boyultar استفاده کنند ، گزینه های مختلفی دارند. اولین مورد از این گزینه ها ، ویرایش در رایانه است که بسیار ساده است. برنامه های زیادی وجود دارد که می تواند برای این کار استفاده شود. با استفاده از این برنامه ها می توان ابعاد تصاویر و فیلم ها را به ابعاد مورد نظر رساند.

از آنجا که بیشتر کاربران اینستاگرام با شدت بیشتری از تلفن استفاده می کنند ، ترجیح می دهند این کارها را از طریق تلفن انجام دهند. برای انجام چنین روشی در تلفن ها ، لازم است از برنامه ها کمک بگیرید. کاربران می توانند با برنامه هایی که از فروشگاه Google Play و App Store بارگیری می کنند ، اندازه فیلم ها و عکس ها را دوباره تنظیم کنند. اما در اینجا کاربران باید مراقب باشند و برنامه های قابل اطمینان را بارگیری کنند. در حالی که برنامه های غیر قابل اعتماد برخی از مشکلات را ایجاد می کنند ، روند کار به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاه با یک برنامه با کیفیت و قابل اطمینان انجام می شود.

با تشکر از مراحل ذکر شده در بالا ، عکس ها و فیلم های بارگذاری شده در بخش داستان به طور کامل بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده هستند. بنابراین ، کاربران اطمینان حاصل می کنند که سهام آنها بدون هیچ مشکلی دیده می شود.

اهمیت بخش داستان اینستاگرام
وضوح داستان اینستاگرام اشتراک گذاری یکپارچه را در اینجا امکان پذیر می کند. پست های ارسال شده در این بخش بسیار مهم هستند. در حالی که قبلاً از صفحه اصلی بسیار استفاده می شد ، پس از ویژگی داستان این وضعیت کاملاً تغییر کرده است. بیش از 150 میلیون نفر ترجیح می دهند در طول روز از آن استفاده کنند. همچنین در توضیحات ذکر شده است که حداقل از هر پنج داستان ساخته شده در اینجا یک پیام مستقیم داشته است. بنابراین ، اشتباه نخواهد بود که بگوییم در اینجا یک تعامل جدی وجود دارد.

اگر کاربران در اینستاگرام به درستی از آن استفاده نکنند ، ممکن است پس از مدتی فالوور شما را از دست بدهد. این ممکن است باعث تعاملات شما با تلاش طولانی برای از دست دادن و از دست دادن ارزش نمایه شما شود. بنابراین ، پست های ارسال شده در اینجا باید با دقت آماده شده و به طور کامل بر روی صفحه نمایش در صفحه نمایش Instagram نمایش داده شوند.

یک نکته مهم در مورد چیدمان داستان ها وجود دارد. با توجه به آنچه داستان ها در اینجا ذکر شده است ، یکی از جالب ترین موضوعات توسط کاربران است. تعاملاتی که سهام دریافت کرده است به این معنی است که می تواند به سمت بالا حرکت کند و بنابراین توسط کاربران بیشتری دیده شود. با توجه به تعداد بازدید از داستان هایی که به اشتراک گذاشته اید ، تعداد پیام های برگشتی و نرخ تعاملات ، داستان ها طبقه بندی می شوند. بنابراین هرچه داستان شما بیشتر درگیر شود ، در رتبه بندی بهتر نشان داده می شود.

پست های ایجاد شده در بخش Stories توسط پیروان کاربران مشاهده می شود. اگر می خواهید ببینید چه کسی از این دنبال کنندگان از این بخش بازدید کرده است ، لازم است که پس از باز شدن داستان به سمت بالا حرکت کنید. بنابراین ، تعداد افرادی که اینجا را دیده اند و لیست افرادی که آن را دیده اند نمایش داده می شود. کاربران به طور مکرر این مکان را دنبال می کنند زیرا می خواهند هرچه بیشتر افراد پست ها را ببینند. شما همچنین میتوانید از لینک زیر جهت تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. https://namadin.co/

سایر مواردی که باید درباره وضوح داستان اینستاگرام بدانید
وضوح داستان اینستاگرام یکی از مواردی است که باید برای کیفیت این بخش مورد توجه قرار گیرد. به لطف تمهیداتی که باید در نظر گرفته شود ، مشاهده کامل پست ها در صفحه باعث می شود دنبال کنندگان پست ها را بیشتر تماشا کنند تا داستان کاربران در رتبه بندی بسیار بالاتر برود.

ما به پایان این مقاله رسیده ایم ، جایی که سعی می کنیم شما را در مورد چگونگی تنظیم وضوح داستان اینستاگرام مطلع کنیم. می توانید درباره مشکلاتی که در این زمینه و در همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارید ، برای ما بگویید. س questionsالات شما که توسط تیم ما بررسی شده اند در اسرع وقت پاسخ داده می شوند. با سایت ما همراه باشید تا از ویژگی های جدید اینستاگرام مطلع شوید و آنچه را که کنجکاو هستید ، بیاموزید. در صورت نیاز به خرید فالوور اینستاگرام و خرید لایک های اینستاگرام ، می توانید با ما تماس بگیرید.

منبع:

https://adsmember.com/buy-facebook-likes/

 

تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1399
بازدید : 225
نویسنده : خودم

احترام به والدین چند روش ساده برای نشان دادن عشق و احترام به والدین
شری هاینز
شری به پیوندهای خانوادگی اعتقاد دارد. او خانواده و دوستانش را دوست دارد و برای روابط ارزش زیادی قائل است.

چند روش را کاوش کنید تا به والدین خود نشان دهید چقدر آنها را دوست دارید ، آنها را احترام می کنید و به آنها احترام می گذارید.
چند روش را کاوش کنید تا به والدین خود نشان دهید چقدر آنها را دوست دارید ، آنها را احترام می کنید و به آنها احترام می گذارید.

 

راه های احترام به والدین

احترام به پدر و مارد

 

مانند هر انسان روی کره زمین ، والدین نیز خواهان عشق هستند و شایسته احترام هستند.مادر برای زنده كردن كودك ، شب های بی خوابی ، صبح های ناخوشایند و دردهای سخت زایمان را پشت سر می گذارد. پس از همه اینها ، او فرزند خود را "شکوه تاجگذاری" خود می نامد. کودک وقتی بزرگ می شود ، آنها را تغذیه می کند ، استحمام می کند و لباس می پوشاند و آنها را در آغوش خود حمل می کند. پدر نیز شبهای بی خوابی زیادی دارد. او از مادر حمایت می کند و مانند یک ابرقهرمان از کودک مراقبت می کند. او تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که فرزندش شانس بیشتری در زندگی نسبت به او دارد.

قسمت ناراحت کننده این است که آنها همه این کارها را به امید زندگی خوب و طولانی برای فرزندشان انجام می دهند. و حتی اگر کودک سعی کند نیمی از آن را جبران کند ، آنها این کار را برای "بازپرداخت" والدین انجام می دهند. روش های زیادی برای انتقال عشق شما به دوستان و همسرتان وجود دارد. اما چگونه عشق و سپاس خود را نسبت به والدین ابراز می کنید؟ پاسخ ساده است: با احترام و تکریم آنها.

1. نسبت به والدین خود نگرش مثبت ایجاد کنید.

هنگامی که کودکان دلایل احترام والدین را می خوانند ، ممکن است احساس کنند که این امر در مورد آنها صدق نمی کند زیرا والدین آنها متفاوت هستند. شاید این درست باشد ، یا شاید این چیزی است که همه احساس می کنند.

والدین هرگز قصد ندارند رابطه بدی با فرزندان خود برقرار کنند. با این وجود همه چیز ممکن است اشتباه پیش برود ، به خصوص اینکه والدین یکی از سخت ترین کارها است. وقتی درباره والدین خود افکار مثبتی ایجاد می کنید ، به احتمال زیاد به آنها احترام گذاشته و آنها را دوست خواهید داشت.

2. خاطرات بد را مطرح نکنید.

والدین ممکن است برای فرزندان خود تصمیم بگیرند ، بر سر آنها فریاد بزنند یا حتی از آنها سو abuse استفاده کنند. ممکن است کسی باشید که آنجا بوده است. اما امروز ، احتمالاً شما این را می خوانید زیرا حداقل بخشی از آنها را بخشیده اید. آوردن خاطرات بد فقط باعث تلخ شدن رابطه شما با والدین می شود.

3. آنها را در اولویت خود قرار دهید.

شما یک بار اولویت والدین خود بودید (و هنوز هم هستید). شاید مادر شما برای مراقبت از شما کار خود را رها کرده یا ساعات بیشتری برای سرمایه گذاری در تحصیل شما کار کرده است. از روزی که شما به دنیا آمدید ، تصمیمات او بر اساس شما بود. وقت آن است که شما لطف کنید.

4- دیدگاه آنها را در نظر بگیرید.

سعی کنید همه چیز را از دیدگاه آنها ببینید و درک کنید که از کجا می آیند. تجربه زندگی آنها با شما متفاوت است و تصمیماتشان نیز متفاوت است. با تلاش برای درک دلایل خود را در برابر آنها فروتن کنید.

5- هنگام عصبانیت آنها را آرام کنید.

در شرایط بدخلقی پدر و مادر تحمل داشته باشید و سعی کنید آنها را ناراحت نکنید. حتی اگر احساس تنش می کنید ، سعی کنید خود را مهار کنید و از گفتن حرف های بد پرهیز کنید. با افزایش سن ، والدین شما ممکن است دمدمی مزاج شوند. اگر فقط از روی عصبانیت صحبت می کنند به حرفهای آنها توجه نکنید.

6. اگر با آنها مخالف هستید ، در این مورد بی ادب نباشید.

ممکن است با بسیاری از نظرات والدین خود موافق نباشید و حق با شما باشد. با این حال ، لازم نیست با مخالفت شدید با آنها ، نکته ای را بیان کنید. هنوز می توانید آنها را بشنوید و سپس تصمیمات خود را بگیرید. ارتباط خوب می تواند شکاف نسلی بین شما و والدینتان را برطرف کند.

7. به والدین خود اعتبار دهید - و انجام دهید.

هر زمان که در یک مسابقه برنده شدید یا با یک پروژه موفق شدید ، به یاد داشته باشید که در این راه ، از پدر و مادر خود ، کمک زیادی کرده اید. والدین ما مهارت های اساسی زندگی را به ما می آموزند. یکی از راه های نشان دادن قدردانی خود این است که به آنها اعتبار دهید و از موفقیت های خود برای آنها اعتبار بخواهید. بگذارید آنها از پرورش شما به عنوان یک فرد موفق احساس غرور کنند.

8- در هنگام مکالمه از تغییر موضوع خودداری کنید.

تمرکز کنید و از هر مکالمه ای که با والدین خود دارید لذت ببرید. سخنان آنها مهم است. زمانی فرا خواهد رسید که آرزو خواهید کرد صدای آنها ، سخنان آنها را بشنوید - هر چیزی ، حتی اگر بی معنی باشد - اما تنها چیزی که برایتان باقی خواهد ماند خاطرات است.

9. در حضور آنها از تلفن ها دور باشید.

وقتی دوستانتان مدام با هم تلفنی هستند در حالی که شما با هم وقت می گذرانید ، از آن متنفر هستید ، نه؟ اگر در حضور استاد یا رئیس خود تماسی نمی گرفتید ، پس نباید در مقابل والدین خود این کار را انجام دهید.

10. به آنها توجه کامل خود را نشان دهید.

در حالی که آنها صحبت می کنند ، با دقت گوش دهید و در مکالمه شرکت کنید. آنها هنگام انجام این کار احساس ارتباط بیشتری با شما خواهند داشت.

11. اگر آنها خود را تکرار می کنند ، مثل اینکه اولین بار است که آن را می شنوید ، گوش دهید.

با بزرگتر شدن افراد ، غالباً چیزهایی را فراموش می کنند و داستان هایی را که دوست دارند تکرار می کنند. اگر والدین شما با اشتیاق همان داستان های قدیمی را برای شما تعریف می کنند ، با همان اشتیاق به آنها گوش دهید.

12. از آنها مشاوره بخواهید.

مشاوره خواستن بهترین راه برای نشان دادن اعتماد به مردم و اعتماد به آنها است. والدین شما دوست دارند در تصمیم گیری شما نقش داشته باشند

منبع: https://wehavekids.com/family-relationships/Simple-ways-to-show-love-to-parents



:: برچسب‌ها: احترام به پدر مادر ,

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معتبر ترین اخیار تکنولوژی و آدرس blogyara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com