عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 29 خرداد 1401
بازدید : 155
نویسنده : خودم

امروز قصد داریم تا به طور کامل ابزار hootsuite را به شما معرفی کنیم. از زمانی که شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی پرطرفدار شناخته شده است، پلتفرم های زیادی هم بنا بر همین منظور ایجاد شده اند. اما دلیل این اتفاق چه بوده است؟ به طور کلی در چند سال گذشته اینستاگرام یک بستر عالی برای درآمدزایی بوده است؛ از همین رو فروشگاه های اینترنتی و فعالیت های دیگری در آن وجود داشته اند.

اما گستردگی اینستاگرام در چند سال گذشته، رقابت زیادی را به وجود آورده است و این رقابت نیز سختی پیشرفت را افزایش داده. همچنین برخی از ادمین های اینستاگرام به دلیل محدودیت زمانی که دارند، نمی توانند وقت کافی را صرف پیشرفت پیج خود کنند.

حال نتیجه می گیریم که ابزار های به وجود آمده می توانند کاربرد های فوق العاده ای را برای کاربران داشته باشند و در این فشردگی نیز کمک زیادی را به کاربران بکنند. یکی از این ابزار های به وجود آمده، ابزار hootsuite است. در ادامه همراه ما باشید تا کارکرد این ابزار را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

 

ابزار hootsuite چیست و چه قابلیت هایی را دارد؟

 

همان طور که در اول بلاگ هم گفتیم، این روز ها ابزار های زیادی برای کاربران اینستاگرام به وجود آمده اند، حال ابزار hootsuite را در واقع می توان بهترین این ابزار ها دانست. Hootsuite پلتفرمی است که می تواند به تمامی فعالیت های اینستاگرام در زمینه های مختلف کمک کند. از اولین قابلیتی که ابزار فوق العاده hootsuite در اختیار کاربران خود می گذارد، می توان به ایجاد تقویم محتوایی و همچنین انتشار خودکار آن ها اشاره کرد. در واقع شما می توانید محتوای خود را در پنل hootsuite خود برنامه ریزی کنید تا در وقتی که محدودیت زمانی دارید، به راحتی بتوانید شاهد انتشار پست های خود باشید.

اما از دیگر ویژگی ها و کارکرد های فوق العاده ابزار hootsuite می توان به آنالیز بخش های مختلف آن اشاره کرد. در واقع شما می توانید فعالیت خود در اینستاگرام را از جوانب مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. همچنین می توانید از نرخ تعامل پیج خود به صورت لحظه ای نیز مطلع باشید. این روز ها هر فعالیتی که بخواهد در اینستاگرام رشد داشته باشد، طبیعتا باید آنالیز پیج خود را انجام دهد؛ پلتفرم hootsuite این کار را به نهایت دقت انجام می دهد.

دقت داشته باشید که ابزار hootsuite علاوه بر اینستاگرام، به دیگر صفحات اجتماعی شما نیز فیسبوک، توییتر و هر شبکه اجتماعی دیگری هم خدمات دهی می کند. لازم است بدانید که با استفاده از hootsuite می توانید حتی کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنید. تبلیغاتی که در اینستاگرام برگذار کرده اید را می توانید با استفاده از hootsuite همواره مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

 

 

آموزش استفاده از ابزار hootsuite

 

در بخش قبلی به طور کامل دانستید که ابزار hootsuite چیست و چه خدماتی را به کاربران اینستاگرام ارائه می دهد؛ حال نوبت آموزش کامل این پلتفرم رسیده است. به طور کلی یکی از ویژگی های عالی پلتفرم hootsuite، وجود رابط کاربری ساده در آن است. به این معنا که شما در استفاده از این ابزار اصلا دچار گمراهی نمی شوید و به راحتی می توانید فعالیت های خود را انجام دهید.

زمانی که به پلتفرم hootsuite حال چه تحت وب و چه به نسخه اپلیکیشن آن مراجعه می کنید، با یک سربرگ در بالای صفحه رو به رو می شوید که شامل سه گزینه است. در ادامه هر سه این گزینه ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

Platform

 

اولین و اصلی ترین گزینه ای که در بخش بالای صفحه ابزار hootsuite به شما نمایش داده می شود، گزینه Platform است. در واقع اصل فعالیت شما با استفاده از این گزینه می باشد. وقتی بر روی گزینه Platform کلیک می کنید، گزینه های مختلف دیگری نیز به شما نمایش داده می شود. اولین گزینه، publish است. این گزینه به شما چنین امکانی را می دهد که محتوای خود را برنامه ریزی کنید و سپس طبق آن برنامه ریزی به صورت خودکار منتشر شوند.

همچنین گزینه های بعدی به ترتیب شامل آگاهی از نرخ تعامل پیج و آنالیز پیج می باشند. در واقع همان طور که گفتیم شما لحظه به لحظه می توانید نسبت به نرخ تعامل پیج خود آگاه باشید. همچنین ابزار hootsuite ابزار های عالی را در این بخش برای آنالیز فعالیت پیج در دسترس شما گذاشته است.

 

Plans

 

دومین گزینه ای که در سربرگ بالای ابزار hootsuite به شما نمایش داده می شود، گزینه Plans است. لازم است بدانید که تمامی ابزار های اینستاگرام، در قبال خدماتی که ارائه می دهند، هزینه ای را از کاربران دریافت می کنند؛ حال این موضوع درباره ابزار hootsuite هم صدق می کند. خبر عالی که لازم است به شما بدهیم، استفاده از تمامی خدمات hootsuite به مدت 30 روز به طور رایگان است.

اما لازم است بدانید که پس از آن باید یکی از پنل های بخش Plans را برای خود تهیه کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا به طور رایگان از خدمات این پلتفرم استفاده کنید و سپس سراغ خرید پنل های او بروید.

 

Resources

 

ابزار hootsuite یک سری منابع را هم در اختیار شما می گذارد که با استفاده از بخش Resources می توانید از آن ها مطلع باشید. در واقع با استفاده از این بخش می توانید به هزاران مقاله منتشر شده توسط این پلتفرم دسترسی داشته باشید. همچنین در این بخش آمار هایی از پیج کاربران موفق ابزار داده شده است که می توانید آن ها را هم نیز مشاهده کنید.

 

سخن نهایی درباره ابزار hootsuite

 

همان طور که گفتیم ابزار hootsuite یکی از بهترین ابزار های مدیریت پیج اینستاگرام است. نکته آخری که لازم است شما از آن آگاه باشید، امنیت بالای hootsuite است. این ابزار هیچ مشکل امنیتی را برای شما به وجود نمی آورد. امیدواریم که استفاده ای عالی را از این ابزار معرفی شده داشته باشید.

 

منبع:

ویرگول


تاریخ : سه شنبه 24 خرداد 1401
بازدید : 114
نویسنده : خودم

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از حلقه های اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

شما در مکان مناسبی هستید، زیرا ما در مورد برنامه جایزه پخش قرقره و همچنین چند روش شگفت انگیز برای کسب درآمد از محتوای اینستاگرام خود بحث خواهیم کرد.

 

1 - همکاری با برند

اگر تعامل مناسبی با نمایه خود دارید، وقت آن رسیده است که محتوای خود را دیوانه وار به دست آورید. چندین اینفلوئنسر حدود 100 تا 500 دلار درآمد دارند، و این اعداد نیز بر اساس جایگاه، فالوور و نرخ تعامل متفاوت است.

اگر در حال حاضر فالوورهای زیادی دارید و می خواهید از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ کسب درآمد کنید، بهینه سازی نمایه خود را شروع کنید و خود را در معرض پلتفرم هایی مانند Upfluence قرار دهید.

 

2 - کسب درآمد با بازاریابی وابسته

داشتن یک مخاطب انتخابی و متمرکز بر لیزر به شما کمک می کند از طریق بازاریابی وابسته از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید.

اینستاگرام به شما اجازه نمی دهد که پیوندها را در جای دیگری به جز در بیو خود جای گذاری کنید. می توانید از چندین ابزار مانند لینک استفاده کنید. درخت یا پیوند. bio برای اضافه کردن گروهی از پیوندها به بیو خود.

هنگامی که یک پیوند وابسته تأیید شده دارید، می توانید آن را در بیو خود قرار دهید و شروع به ایجاد محتوا در اطراف آن کنید تا فروش لینک خود را افزایش دهید. اگر شخصی از لینک شما خرید کند، بر اساس شبکه وابسته خود، کمیسیون مناسبی دریافت خواهید کرد.

 

3 - فروش محصولات یا خدمات شما

رسانه های اجتماعی بهترین مکان برای کشاندن فروش ارگانیک به کسب و کار شما هستند. اگر محصولاتی برای فروش دارید، می توانید در اطراف محصول خود محتوا تولید کنید و فروش را افزایش دهید.

اگر محصولی ندارید، می توانید ادامه دهید و خدمات خود را در اینستاگرام بفروشید، زیرا این یکی از بهترین مکان هایی است که افراد در آن استعدادها را جستجو می کنند.

 

4 - ترافیک را به سمت سایت/کانال خود هدایت کنید

از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم محبوب است، می توانید دسترسی بیشتری به حلقه های خود داشته باشید. و بهترین بخش؟ می توانید ترافیک را به وب سایت یا کانال YouTube خود هدایت کنید تا از آنها کسب درآمد کنید.

اگر یک محصول دیجیتال دارید، می‌توانید لیست‌های ایمیل با ترافیک رایگان ایجاد کنید و فروش را با جامعه خود شروع کنید.

 

5 – برنامه جایزه Reels Play

اگر خالقی هستید که فالوورهای بیشتری دارد و با محتوای خود تعامل خوبی دارید، زمان مناسبی است که برای برنامه جایزه بازی Reels توسط اینستاگرام درخواست دهید.

 

برنامه دقیقا چیه؟

خوب، اگر شما یک خلاق هستید می توانید در این برنامه شرکت کنید و مستقیماً از اینستاگرام درآمد کسب خواهید کرد.

اینستاگرام نیز معیارهایی را برای کسب درآمد از طریق این برنامه منتشر کرده است.

 

آیا اینستاگرام برای قرقره ها به شما پول می دهد؟

پس از ورود به برنامه، می‌توانید از حلقه‌های اینستاگرام بر اساس تعداد بازی‌ها و درگیری‌هایی که حلقه‌های شما در مدت 30 روز دریافت می‌کنند، درآمد کسب کنید. اگرچه این یک برنامه دیوانه کننده است، اما هنوز برای همه زبان ها و در برخی کشورها در دسترس نیست.

 

نتیجه گیری

اینها همه راه های موثری هستند که باعث می شوند از حلقه های اینستاگرام درآمد کسب کنید.

مطمئناً ایجاد حلقه فقط یک کار ۱ ساعته است، اما اگر می‌دانید چگونه حلقه‌های ویروسی ایجاد کنید، می‌توانید حتی در عرض ۳ ماه از محتوای خود کسب درآمد کنید.

منبع:

https://pbase.com/topics/amirhoj1/namadinco


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان معتبر ترین اخیار تکنولوژی و آدرس blogyara.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com